وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس با هدف حفظ سلامت دهان و دندان شما به وجود آمده است. ما امیدواریم تا شما از خدمات وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس بهترین استفاده و بهره را ببرید. در این متن حقوق و مسئولیت-های شما کاربران گرامی و کلینیک دندانپزشکی درتیس به منظور استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی کلینیک دندانپزشکی درتیس به دقت بیان شده است.
ورود کاربران به وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس هنگام استفاده از پروفایل شخصی و استفاده از نرمافزارهای کاربردی و تلفن همراه و سایر خدمات ارائه شده توسط کلینیک دندانپزشکی درتیس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات کلینیک دندانپزشکی درتیس است.
قوانین عمومی:
- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
قوانین مشاوره:
– خدمت مشاوره آنلاین کلینیک دندانپزشکی درتیس یک بستر امن برای ایجاد ارتباط بین کاربر و مشاور دندانپزشکی جهت مطرح کردن سوالات دندانپزشکی است.
– توجه داشته باشید که این سرویس به هیچ عنوان یک سرویس اورژانسی نیست و جهت خدمات اورژانسی می بایست با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.
– هرگونه بی احترامی به مشاوران دندانپزشکی برابر قانون پیگرد قانونی خواهد داشت و نیز ارائه خدمات به فرد خاطی متوقف خواهد شد.
– درخواست شماره تلفن از مشاور دندانپزشکی غیر قانونی است و در صورت اعلام مشاور دندانپزشکی، توسط تیم پشتیبانی پیگیری خواهد شد.
– در صورت عدم پاسخگویی مشاور دندانپزشکی، ۱۰۰% وجه شما بازگردانده میشود و یا سوالتان به مشاور دندانپزشکی دیگر ارجاع داده میشود.
– پس از گفتگو دو طرفه و اطمینان مشاور دندانپزشکی از دریافت پاسخ کامل سوالتان گفتگو به صورت توافقی پایان خواهد یافت.
قوانین پلن گفتگو آنلاین با مشاور دندانپزشکی از طریق واتساپ:
– مشاور دندانپزشکی وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس طی بازه زمانی ۱۰ ساعت پس از پرداخت هزینه اولین پاسخ را برای شما ارسال مینمایند.
– از ساعت ۲۲ الی ۱۰ صبح زمان استراحت مشاوران دندانپزشکی است و جز ۱۰ ساعت زمان مقرر نیست.
قوانین نوبت دهی آنلاین:
– با توجه به رایگان بودن خدمت نوبتدهی آنلاین و ویزیت اولیه هیچگونه وجهی برای نوبت و ویزیت از شما دریافت نخواهد شد.
– نوبت اخذ شده تا ۴۸ ساعت قبل از زمان مقرر قابل لغو است.
– نوبت اخذ شده زمان پذیرش شما است نه نوبت شما.
– چنانچه نوبت از طرف دندانپزشک یا کلینیک لغو شود، دکتر یا کلینیک موظف به ارائه نوبت جایگزین به بیمار است.
– ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی اورژانس نیستیم.
– خدماتی که توسط وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس ارائه میشود، نه قصد دارد و نه میتواند به عنوان یک خدمت اورژانسی تصور شود. اگر هر یک از اعضا نیازمند خدمات دندانپزشکی فوری باشد، لازم است از مراجع ذیربط مثل ۱۱۵ و … استفاده کند.
تعریف کاربر:
کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به هرگونه استفاده از خدمات وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس اقدام کند. کاربران وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس به دو دسته بیماران و دندانپزشکان تقسیم میشود.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس استفاده میکنید و یا به وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که کاربر در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
نقدها، نظرات، ارتباطات و سایر موارد:
وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس ممکن است دارای لینکهایی به سایتهای دیگر باشد. این سایتها تحت کنترل وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس نیستند و سایت کلینیک دندانپزشکی درتیس هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایتها شامل (و نه محدود به) لینکهای دیگری که ممکن است در این سایتها باشد ندارد. وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس این لینکها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینکها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست.
سایتهایى که در آگهیها یا صفحههای وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس لینک میشوند را افرادی خارج از وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس اداره میکنند، بنابراین سایت کلینیک دندانپزشکی درتیس نمیتواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق میکنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایلهای مخرب دیگر که میتواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از دادهها و فایلهای متعلق به سایتهای لینک شده در سایت کلینیک دندانپزشکی درتیس باشد، خود برعهده خواهید داشت.
کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
۲- نقد کاربران باید همراه با رعایت حریم شخصی و حفظ جایگاه و حرمت دندانپزشکان خدوم کشور باشد.
۳- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف در تجربه شخصی فرد باشد.
مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمیشوند:
– قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
– کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید
– استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه
– بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت
۵- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
۶- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۷- جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.
۸- با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید.
۹- تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
۱۰- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر میشود.
۱۱- قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد.
۱۲- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
۱۳- “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
۱۴- کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات خودداری نمایید.
۱۵- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
۱۶- لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
۱۷- کاربران در نظر داشته باشند که وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود میداند اما سایر ویرایشهایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام میشود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
محتوا:
وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده میکند.
سایت کلینیک دندانپزشکی درتیس برای ارائه آدرس مطب دندانپزشکان و مراکز درمانی و تصویربرداری از اطلاعات ارائه شده توسط یا وبسایتهای ایشان استفاده کرده و تلاش نموده است تا اطلاعات ارائه شده حداکثر صحت و اعتبار را داشته باشد.
کلینیک دندانپزشکی درتیس ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
قوه قهریه:
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، وبسایت کلینیک دندانپزشکی درتیس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.